środa, 19 października 2011

The power of love by Tiffany & Co.


Kocham piękną biżuterię. I mimo, że "Przeminęło z wiatrem" nie jest moim ulubionym filmem, to jednak lubię romantyczne historie ;)
Będąc w Barcelonie nie mogłam odmówić sobie zajrzenia do salonu Tiffany & Co. Wizyta bolesna ze względu na ceny ;)
Pisać miałam jednak o wystawie, na której znalazłam:
a. list miłosny z pierścionkiem zaręczynowym
b. telegram z 1926 roku z pierścionkiem zaręczynowym
c. bilet lotniczy z pierścionkiem zaręczynowym
Jednym słowem ahhhh :) The power of love!

Spędziłam 15 minut gapiąc się na wystawę :) Nie ja jedna. Wszystkie trzy historie łapią za serce :)
Najlepsza wystawa, jaką kiedykolwiek widziałam.

Salom znajduje się przy Passeig de Gràcia, 38-40.

/ Anke

Brak komentarzy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...