piątek, 14 października 2011

Etui SGP


Podczas Oktoberfest spotkała mnie mało przyjemna przygoda. Nie będę wnikać w to, dlaczego tak się stało (to chyba jasne... w końcu to Oktoberfest), ale ugryzłam własnego Iphone'a. Na tyle mocno, że pękła przednia szybka :( Naprawa kosztowała 400 zł. Dodatkowy minus to utrata gwarancji :( Ehhhh... życie. Postanowiłam więc kupić nową obudowę. Do tej pory miałam czarne, gumowe etui firmy Puro. Jakkolwiek dziwnie to brzmi chciała zrobić coś dobrego dla eeee urządzenia, które przejęło kontrolę nad moim życiem :) Kupiłam nową obudowę! :) Przejrzałam tysiące propozycji m. in. firm Speck oraz OtterBox. Zdecydowałam się jednak na etui amerykańskiej firmy SGP w kolorze baby blue :) Jest klasyczne i mimo iż niebieskie, nadal eleganckie :) Koszt to 89 zł plus 7.99 zł za dostawę. Można je kupić TU.
Niestety czekałam ok. 2 tygodnie na sprowadzenie go ze Stanów, ale chyba warto było :) Myślę też nad kupnem drugiego. Tym razem fioletowa guma :)

/Anke

Brak komentarzy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...