czwartek, 15 marca 2012

I had a dream


Dziś w nocy śniła mi się Barcelona. Mieszkałam tam i pracowałam. Już od tak dawna myślę o przeprowadzce. Do tej pory tego nie zrobiłam, bo się boję, że nie znajdę pracy. Doszłam jednak do momentu, kiedy nie mogę zostać dłużej w mojej obecnej pracy. To mnie do niczego nie prowadzi. W niedzielę mam spotkanie w sprawie własnej działalności. Jeżeli to się nie uda, to zostanę w pracy do końca maja. Muszę, bo mam szkołę, a nie chcę siedzieć w domu bezczynnie. Poza tym, potrzebuję pieniędzy. W kwietniu złożę papiery i od 1 czerwca będe wolny człowiekiem. Może jednak powinnam spróbować w Barcelonie albo w Sztokholmie. Jest tyle różnych możliwości. Trzeba tylko pokonać strach przed zmianami i działać.
Wiara w siebie to podstawa. Uczę się tego każdego dnia.

/Anke

Brak komentarzy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...