poniedziałek, 22 czerwca 2009

La Roca Village, Barcelona


La Roca Village to outlet pod Barceloną, w którym zakupy miałam okazję robić dwa razy. Należy do sieci Value Retail. Podobne znależć można też w innych miastach, a dokładnie w Madrycie, Paryżu, Londynie, Dublinie, Mediolanie, Kolonii i Monachium, Fraknfurcie. W żadnym z nich nie byłam, ale Bareclonę mogę z czystm sumieniem polecić. Dojazd jest bardzo prosty. Jeżeli nie mamy samochodu, wsiadamy w autobus na placu Fabra i Puig (na Plaza Catalunya wystarczy wsiąść w czerwone metro). Po 40 minutach jestśmy w La Roca Village.


A tam czyste szaleństwo. Za pierwszym razem, co prawda nic nie kupiłam. Byłam wtedy erazmusem na wiecznym debecie. Drugi raz było już inaczej :) Wróciłam z pełną torbą skarbów od Ralpha L :) Gdyby nie to, że byłam tam ostatniego dnia mojego pobytu w Katalonii, a Barcelona nie sprzyja byciu oszczędnym, to pewnie przywiozłabym jeszcze torebkę Burberry. Ale cóż, nie odrazu można mieć wszystko :) Mam nadzieję, że już niedługo znów tam trafię.
Jeżeli wybieracie się do Barcelony, koniecznie wpiszcie La Roca Village w plan wycieczki.
I jeszcze dwa filmiki na zachętę...:)



Brak komentarzy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...