czwartek, 4 czerwca 2009

Czas na zmiany

13 miesięcy, 2 tygodnie i 3 dni.
Dokładnie tyle pracowałam dla serwisu lula.pl. Przyszedł czas na zmiany :)
Zawsze jest smutno kiedy coś się kończy, ale ja bardzo potrzebuję już czegoś nowego :)
Dzień zaczynam od kawy..tu się dużo nie zmieniło :) Później basen na zmianę z bieganiem, a dalej magisterka. Mam nadzieje, że plan zostanie zrealizowany :)
Moje odejście z pracy oznacza też, że będę miała więcej czasu na pisanie bloga. Pisząc codziennie dla Luli nie miałam już siły ani ochoty pisać tutaj. Teraz się to zmieni :)
Nie wiem, czy podjęłam dobrą decyzję, ale na zastanawianie się jest już za późno. Dlatego skupię się na tym, żeby szybko się obronić...tak żeby w końcu móc iść dalej :)

Brak komentarzy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...