wtorek, 1 listopada 2011

Bloggers Do It Better

Jakiś czas temu zostałam zaproszona do pewnej zabawy. Ponieważ w świecie polskich blogów jestem tylko malutkim trybikiem i wciąż nie mogę się zdecydować,czy jestem bardziej STYLE czy LIFE, to na własne potrzeby zmienię troszeczkę zasady.

W oryginale wygląda to tak:

Zasady zabawy
* napisz kto Cię otagował
* napisz 7 przypadkowych faktów o sobie
* nominuj 15 blogerek

A więc:
Otagowała mnie Paulina. Zapraszam do czytania jej bloga I Like It Like That. Wygląda na to, że mamy sporo wspólnego!

Fakt o mnie:
Nadal nie mogę przestać myśleć o zdeponowaniu wszystkiego, co mam i ruszeniu w podróż.

Blogi będą tylko dwa. Oba bardzo polecam :)
What Anna Wears
FashionMugging

/Anke

Brak komentarzy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...