czwartek, 16 grudnia 2010

MISAKO Poland


Cztery lata temu odkryłam w Barcelonie markę MISAKO. Kupiłam 2 torebki, za 20 euro każda :) Do tej pory zdarza mi się wyjąć je z szafy. Obie wyglądają prawie jak Bottega Veneta.
Po powrocie myślałam nawet, żeby ściągnąć MISAKO do Polski. Jako studentka miałam niestety ograniczone możliwości, czyli pomysł umarł, przez brak większego kapitału. Wczoraj dostałam maila z informacją, która bardzo mnie ucieszyła (choć nie ma to jak zakupy w Barcelonie). MISAKO jest w już w Polsce. I choć oferta jest trochę skromniejsza niż w Hiszpanii, bardzo polecam! :)
Salon znajduje się co prawda, we Wrocławiu, ale jest też sklep internetowy :)

Zajrzyjcie na polską stronę MISAKO, a także na profil marki na Facebooku.

Brak komentarzy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...