środa, 8 grudnia 2010

Ice Love


We wrześniu zakupiłam w Belgii mój pierwszy zegarek Avalanche (31 euro). Miał być Ice Watch, ale się pośpieszyłam i zakupy zrobiłam na bazie NATO, gdzie były tylko Avalanche. Ice Watche znalazłam później na lotnisku, ale co za dużo to nie zdrowo :)
Od niedawna Ice Watche dostępne są w Polsce w sklepie MADE 4 HAND na Nowogrodzkiej 6. Dostępne są rzecz jasna we wszysztkich kolorach tęczy :) Nie znam jeszcze polskich cen, ale jutro planuję się tam wybrać. Polecam! Z mojego białego Avalanche jestem bardzo zadowolona. Co najważniejsze, pasek, który zrobiony jest z gumy w ogóle się nie brudzi :)
To mój kolejny zakup będzie. Czarny Ice Love :)

/Anke

UPDATE: Model Ice Love kosztuje na Nowogrodzkiej 429 zł.


1 komentarz:

http://www.studio-mody.com.pl/ pisze...

fioletowy jest super!!!
ale bialy tez fajny:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...