wtorek, 8 stycznia 2013

Shine


And hold on, reach out
you can do it if you try
see it, feel it
don't give up there's always time
cover distance shows the end its just inside
now let me see you shine.


by Julie Thompson


Nowa praca mi nie służy. Zastanawiam się, czy każdy musi mieć poważną prace, biały kołnierzyk i firmowy identyfikator. Większość tego chyba właśnie chce. Mam wrażenie, że chodzi o poczucie przynależności do organizacji. Ja mam inaczej. Ja potrzebuję wolności, podróży, słońca. Można powiedzieć, że każdy tego właśnie chce, ale pracować trzeba. Na pewno? Pracować można w podróży.

Cieszę się jednak, że spróbowałam. Znów się czegoś o sobie nauczyłam. Coraz lepiej wiem, czego chcę. Uczymy się całe życie.

Cheers!

/Anke

Brak komentarzy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...