środa, 29 lutego 2012

Neony vs. pastele

Wszyscy twierdzą, że w nadchodzącym sezonie królować będą pastele. Czołowe blogerki już wypełniają szafy pastelami. Kasia Tusk pokazuje kolejne stylizacje, a ja zastanawiam się czy pasuje mi ten trend. Chyba jednak wolę mocniejsze kolory. Albo tak mi się wydawało...
Fot: Sofis Snapshots

Pisałam już kiedyś o blogu merchandiserki z San Francisco. Kiedy na Atlantic-Pacific zobaczyłam to zdjęcie padłam.

Fot: Atlantic-Pacific

Zakochałam się w monochromatyczności w wydaniu pastelowym. Radocha dla oka! Bez obrazy, ale to jest dla mnie prawdziwa moda. Wolę Kasię Tusk i Atlantic-Pacific niż zakochane w babcinych rajstopach, szkolnych torebkach, dziwacznych kapeluszach i ludowych chustach szafiarki.

Wracając do tematu. I tak wybiorę mocne kolory. Nie kupię ani miętowych, ani blado różowyh rurek. Jednym słowem: ble!
Jeżeli pastele to tylko w wydaniu ala Atlantic-Pacific.

/Anke

Brak komentarzy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...