wtorek, 8 lipca 2008

H&M Autumn picks


Tym razem będzie o jesiennej kolekcji H&M. Sklep ten uwielbiam, mimo wątpliwej jakości ubrań. Lubię to, to że za każdym razem wychodzę z torbą pełną zakupów i nie mam wyrzutów sumienia,
że dałam się ponieść. Dodatkowo, ubrania z H&M świetnie łączą się zarówno ze sobą nawzajem, jak i z tymi o wiele droższymi. Ale co tu dużo pisać. Każdy dobrze zna H&M i wie z czym to się je. Ja proponuje dziś trzy typy z kolekcji jesienno-zimowej, która już powoli pokazuje się w sklepach sieci (w poprzedni weekend widziałam już kopertówki, które wcześniej spodobały mi sie na press preview). Nie wiem jeszcze jak z płaszczykiem, bo może źle na mnie leżeć. Sukienkę i kamizelkę w kucyki napewno zakupię. Będzie idealna do białej prostej koszuli i szerokich jeansów. Sukenika natomiast, noszona do czarnych rajstop i dreawniaków na słupku lub (w zimie) kozaków będzie miłym wspomnieniem lata.

Brak komentarzy:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...